Friday, November 18, 2005

I will seek..............

I will seek and find you

I shall take you to bed and have my way with you.

I will make you ache, shake &sweat until you moan &groan.

I will make you beg for mercy, beg for me to stop.

I will exhaust you to the point that you will be relieved when I'm finished with you.

And, when I am finished, you will be weak for days.

All my love,

The Flu







Get your mind out of the gutter and go get your flu shot!

6 Comments:

Blogger Pirate said...

Man I thought we had a date for awhile there.

2:30 AM  
Blogger steelcowboy said...

Yeah, I had that. Two weeks ago.
Hope you get better if that's what you have!

6:35 AM  
Blogger JMS said...

That is totally NOT what I was thinking!

8:20 AM  
Blogger bbsgirl said...

Pirate....LOL and when My Bob read it this morning he was like WTF!!

SC.....I'm fine...not ill at all just thought it was a fun thing to post after I saw it in my email..thanks for the well wishes anyhow.

Janelle....It wasn't what I thought when I read it either...lol

8:29 AM  
Blogger Scott & Julia said...

Ugh, I hate the flu shot! Every year I get it, and every year I get sick a couple of days after I got it. Btw, I love the pic below. So cute! Happy belated HNT!

6:25 PM  
Blogger Heidi said...

Alright I have to admit my mind was in the gutter... ;)

I had my flu shot 2 weeks ago..Thanx for the reminder for others..

Take Care.~

8:41 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home